vrijdag 12 februari 2010

Dag 43: 12 februari 2010

Eindelijk, eindelijk. Hij is d'r. Een Kitchenaid. Erik had er al een hele tijd geleden naar gekeken. Maar duur. Zo duur. Toen kreeg vriendinnetje E. er een met haar verjaardag en begon het bij ons weer te kriebelen. Heel erg te kriebelen. En laat het over 2,5 week mijn verjaardag zijn. Ik ging kijken bij Kamphuis in de stad. Een kookwinkel. Daar was een aanbieding. En nog eentje in de kleur die ik wilde hebben. Mat, donker grijs. Heel mooi. En dezelfde avond - ik was toen op de fiets, dus kon 'm niet meteen meenemen - ben ik 'm gaan halen. Vandaag ben ik aan het bakken geslagen. Eerst een kruidcake met amandelen. Heerlijk! En passant ook nog even een te mooi bakblik gekocht. Samen met Erik heb ik ook nog 2 focaccia's gebakken. Met parmezaanse kaas. Overheerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten