vrijdag 5 februari 2010

Dag 36: 5 februari 2010

Vandaag is een dag van niks doen. Dat weet ik nu al. Ik werk niet op vrijdag, de kindjes zijn niet naar de creche. Erik is wel aan het werk. Vrijdag is een dag van hangen en schoonmaken. Teletubbies kijken en mail checken. Vandaag zal er geen noemenswaardige foto van een noemenswaardige gebeurtenis komen. Tenzij Jorunn ineens bedenkt dat ze kan lopen. Dan krijg je daar alsnog een foto van. Vandaar maar even een fotootje van mijn Hema-meisje. Hema heeft leuke kleertjes voor kindjes. Jammer dat half Nederland erin loopt. En dat is niet mijn ding dan weer. Ik hou van unieke kleertjes en haal ze het liefst uit de grootste (of kleinste, hoe je het wil noemen) gaten in de wereld. Maar deze keer had ik zin in wat kleurigs, wat fleurigs. En kwam dit uberhippe rokje tegen. Buiten haar onderbroekje-van-H&M (omdat die beter zitten dan die van de Hema) is ze h-e-l-e-m-a-a-l in Hema. Oh ja, en de schoenen, die kwamen uit Australie. Daar hebben ze geen Hema. Maar hadden ze die daar, dan verkochten ook zij Hema-Uggs...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten