dinsdag 9 februari 2010

Dag 40: 9 februari 2010

Mijn kerstpakket bestond dit jaar uit het KeuzeKado. Stond genoeg leuks in, maar allemaal net niet. Peppie-en-kokkie kwaliteit over het algemeen. Dan heb ik liever niks. Maar... er stonden ook boeken in. Leesboeken die ik allemaal al had gelezen. En een boek van Nigella Lawson. Heel goed! Mijn goeroe. Op de tweede plek na Leila Lindholm. Ik moest ellenlang wachten tot ie er was, want het boek was in herdruk. Vandaag lag ie in de brievenbus. Nou ja, een briefje dat ie bij de buren geleverd was. Het boek, welgeteld 390 bladzijdes dik, zat namelijk in een doos waar normaal wijnflessen inzaten. In ieder geval, die grootte daarvan. Hoezo, onnodig. Maar... het wordt nu weer tijd voor lekkere maaltijden in plaats van te veel koekjes en muffins en taarten!

1 opmerking:

  1. Aha zondagavond was die op Vlaamse televisie hier in een kookprogramma! Haar receptjes zagen er best lekker uit ! Liefs Ismien

    BeantwoordenVerwijderen